poniedziałek, 1 października 2012

Wymianka z Kitty

Jestem ostatnio troskę do tyłu z nowościami, ale postaram się to nadrobić. Nic nie poradzę, że tak działa na mnie jesień. Jest szaro, smutno, liście jeszcze nie kolorowe, ale już nie zielone. To taki najgorszy okres. I siąpi deszcz, brrr. 
A jakby tego było mało to rośnie mi ząb mądrości. Mam zdrętwiałe pół dolnej szczęki, nic zjeść nawet nie mogę się napić, bo boli. 
Ale do rzeczy. Nakusiłam na wymiankę Kitty. Ona uszyła dla mnie przepiękną, ogromniastą torbę z czerwonym kwiatem.  
Mięciusi kwiatuszek jest przecudowny. Ogólnie cała torba jest niezwykła i zauważyłam, że przyciąga uwagę.
A w środku jest dużo kieszonek, idealnych na całą masę moich spargałów, dzięki temu nie walają się gdzie popadnie, ale muszę się przyznać, że już ze trzy razy zgubiłam w niej telefon, a potem nie mogłam go znaleźć.
Natomiast ja przygotowałam taki oto zestawik. Miał być w kolorach turkusowo-brązowych.  Z tego co udało mi się dowiedzieć to paczuszka się podobała, z czego jestem niezwykle szczęśliwa.

Książeczkę zrobiłam inaczej niż zwykle bo chciałam, żeby była niepowtarzalna. Wyszyłam serduszko, a jego środek wypełniłam przyklejonymi Toho.

 Kolczyki podobne do tych, które już pokazywałam, ale z innymi bazami. 
 Same bazy bardzo mi się podobają, mam jeszcze jedną parę. Jak ktoś zainteresowany kolczykami z tymi bazami to śmiało.
 Do kolczyków powstała bransoletka krosienkowa, kolejna wymęczona, bo siostra nie chce współpracować :P
 Zakończona zawieszką w kształcie stópek.
 A że w kopercie było jeszcze miejsce to dorzuciłam bransoletkę szambalę.
 Zakończoną gwiazdeczką 

 Ogólnie wymiankę oceniam na niezwykle udaną, przy okazji dodam, że była to moja pierwsza, ale mam nadzieję, nie ostatnia wymianka :D

3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe są te duże kolczyki - nigdzie jeszcze takich nie widziałam! Szambala też świetnie dobrana kolorystycznie :)

    Przy okazji, jeśli miałabyś ochotę - zapraszam na moje jesienne rozdanie:
    http://lupus-pilum-mutat.blogspot.com/2012/09/niespodziankowe-candy-jesienne-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale twórczo! Piękne rzeczy robisz! I świetnie dobrane kolorystycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, piękne prezenciki przygotowałaś.. Ta paczuszka jest genialna! no i książeczka.. miodzio :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, one wiele dla mnie znaczą :)