niedziela, 28 października 2012

Zima atakuje ...

Witacie w ten śnieżny wieczór !
Jak Wam się podoba zima? Mi nie bardzo. Wczoraj jak wróciłam z Uczelni to mogłam wyciskać skarpetki, tak mi buty przesiąkły. Dzisiaj za to ślisko jak piorun.

Co to motylkowego szablonu to niestety lepszego nie znalazłam. Zrobię dla was instrukcję krok po kroku ze zdjęciami, ale już nie dzisiaj. Może jutro, jak się uda.

U mnie za oknem biała zima, aż chce się zaśpiewac "Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta".




Heeee jeee
Coraz bliżej święta
Coraz bliżej święta
Coraz bliżej święta
Coraz bliżej święta
Coraz bliżej święta
Coraz bliżej święta
Coraz bliżej święta
Coraz bliżej święta
Coraz bliżej nas....
lalalalalalalala
lalalalalalalala
Najlepsze prezenty ukryte są w sercach...

Kto kojarzy tę piosenkę z kultowej reklamy ?

2 komentarze:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, one wiele dla mnie znaczą :)