sobota, 27 października 2012

Szablon na motylka i motylkowe charmsy

Skoro tak ładnie prosicie to się z wami podzielę.
Szablon na motyka. Nie łatwo się w nim połapać. Dajcie znać czy go rozumiecie, jeśli nie to postaram się opracować jakoś instrukcję.
Jak zrobicie motyka to koniecznie mi go pokazać :)

Ja tymczasem zaprezentuję, nie jeden, a dwa motylkowe charmsiki.
Strasznie mi się podobają. Cudnie wyglądają na bransoletce.

Szkoda, że zdjęcia nie oddają całego ich uroku.
Dziś znowu byłam w Empiku. No co ? Nie moja wina, że mijam go po drodze na pociąg. Złote Tarasy kuszą mnie okrutnie. Po woli pojawiają się już dekoracje świąteczne. Wyobraźcie sobie choineczkę z kryształków Swarovskiego. No a poza tym sa tam cudowne, ale pioruńsko drogie bransoletki i kolczyki.
Najbardziej mnie urzekł pendrive ze Swarkami. Muszę znaleźc bogatego Mikołaja ")




4 komentarze:

  1. Ja bym chciała wiedzieć, co łączy koraliki -żyłka? i gdybyś tak narysowała, dokładniej, jak biegnie, bo nie sposób się połapać, to byłoby super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabyś zrobić tutka? ;) Bo nie mogę się połapać z tymi sznurkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że się z nami dzielisz :) Gotowy motylek wygląda łatwiej niż na schemacie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za schemat :) Chociaż troszkę ciężko się w nim połapać

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, one wiele dla mnie znaczą :)