poniedziałek, 17 września 2012

Podaj dalej.

Kto chciałby dostać ode mnie "podajdalejkę" ?
Ja swoją dostałam od .
Po otwarciu koperty, a właściwie jej rozerwaniu, moim oczom ukazały się słodkości i prezencik.
Słodycze szybciutko zostały skonsumowane.
 W prezenciku były dwie broszki, bransoletka i dwie pary kolczyków oraz przydasie.
 Trzy paczuszki koralików. Na pewno niedługo się przydadzą.
 Tu zbliżenie na kolczyki. Ta morelowo-budyniowa para ładniejsza :P
 I bransoletka z gronkami.
 A tutaj brochy.

Skopiowałam zasady z bloga Etoile

Zasady:
1. Musisz posiadać bloga
2. Pierwsze 3 osoby,które umieszczą pod tym postem komentarz,w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymają ode mnie malutki ręcznie robiony upominek, który wyślę w ciągu 365 dni.
3. Osoba zgłaszająca się organizuje taką samą zabawę u siebie i daje szansę trzem osobom na prezenty wykonane przez siebie.

No to kto się pisze do zabawy ?

1 komentarz:

  1. Ja chętnie wzięła bym udział ale nie mam bloga... chyba ze liczy się konto na Facebook albo na conceptshop.pl http://conceptshop.pl/designer/ADA

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, one wiele dla mnie znaczą :)