wtorek, 28 sierpnia 2012

Księga zaklęć

A oto najpotężniejsza księga we wszechświecie, pełna dziwów i czarodziejskich zaklęć ...
Tak na serio to raczej na razie nie znajdziecie w niej jak zamienić kogoś w żabę, ale kto wie jakie będą jej dalsze losy ? Kto chce się zabawić w czarownicę ?
Eco skóra + lniany sznureczek + kłódka z kluczykiem + karabińczyk

W poprzedniej sprawie błoga cisza, oby nie taka przed burzą, bo jak na razie mam dość chamskich osób i tłumaczenia, że nie jestem wielbłądem.
A dzisiaj moja mama zauważyła, że wszyscy znajomi koniecznie chcą mnie wysłać na studia zaoczne.
No ale dlaczego ja mam iść zaocznie, kiedy dostałam się na dzienne na swoim wymarzonym kierunku ?
Jak dobrze pójdzie to jeszcze stypendium dostanę, a nauka będzie przyjemnością.
Bo będę robiła tam to co mi pasuje, co lubię i z czym wiąże swoje plany na przyszłość.
A bieganie do roboty i kucie po nocach metodą 3xZ "Zakuć, zdać, zapomnieć" jest dla mnie nonsensem.
Idę na studia nie po to by mieć papierek, tylko by przygotować się jak najlepiej do swojej kariery zawodowej, na którą całe szczęście mam jeszcze trochę czasu.


1 komentarz:

  1. Gratuluję dostania się na wymarzony kierunek :)
    Bardzo ładne prace.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, one wiele dla mnie znaczą :)