czwartek, 16 maja 2013

Tkaninowe sekretniki

Tym razem tkaninowe i tym samym ostatnie sekretniki z zamówienia. Co do tkanin, to mam do Was pytanie. Czy nie macie na zbyciu jakiś ścinek materiałów o wymiarach minimum 10x10cm ? Interesują mnie wszelakie materiały, o każdym wzorze, grubości, strukturze i tak dalej. Wymienię za sekretniki :)

Ten sekretnik wykonany z nową metodą zamykania. Jak widać jest on zamykany na gumeczkę, którą zaciąga się (w tym przypadku) za pinezkę tapicerską.
No, i to tyle z tej serii. Ale spokoju Wam nie dam, o nie. 
Na jutro czekają już dwa kolejne :)

5 komentarzy:

  1. zamów sobie darmowe próbki w dekoria.pl ja tam czesto zamawiam i włąsnie takie mają rózne wielkosci
    pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  2. Pytanie w sam raz dla chomika :)
    Oczywiście, że mam materiały, bo chomikuję różne szmatki i oczywiście, że na pewno mi się przydadzą... kiedyś... ale chętnie się podzielę :) a jeśli poważnie mówisz, że za sekretnik, to już biegnę kopać w szafach :) Uściślisz jakoś, co Cię interesuje?

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne te twoje sekretniki, a materiałów jakby co mam sporo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne i takie małe:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, one wiele dla mnie znaczą :)