niedziela, 5 maja 2013

Jadeit niebiański i Opal

Czy wiedziałyście że Opale potrafią rozszerzać kosmiczną świadomość, przynoszą miłość, radość, twórczość i intuicję ? Ponadto poprawiają stan naszych włosów i paznokci sprawiając, że są one zdrowe i piękne. Ja nie wiedziałam. Dowiedziałam się tego po zrobieniu kompletu, bransoletki i kolczyków, z fasetowanego opalu i jadeitu niebiańskiego, który jest również sercem kolczyków. Bransoletka jak zwykle na gumce, to ostatnie dzieło na które mi jej starczyło. Kolczyki nietypowo, bo na sztyftach, ale jakoś bigle mi tym razem nie pasowały.

4 komentarze:

  1. Cześć, robisz tak piękne rzeczy, że powinnaś wziąć udział w tym konkursie. Wystarczy, że wyślesz zdjęcie jedengo ze swoich cudeniek, a możesz pojechać do Włoch.

    Buziaki i pozdrawiam
    https://www.facebook.com/KsiazkoSfera?sk=app_438403016253838&app_data

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piekny komplet! Wspanialy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, one wiele dla mnie znaczą :)