wtorek, 14 maja 2013

Duże zamówienie :)

Dostałam zamówienie na dziesięć sekretników. Poszło szybko, choć pracy było nie mało. Aż z rozpędu zrobiłam ich więcej. Teraz będę Was zamęczać nowymi cudeńkami :) Same zobaczcie ile tego razem jest. A w tle mój artystyczny nieład, aktualnie świeżo posprzątany.
Na pierwszy ogień, prezentować się będą sekretniki skórzane. Wykonane z trzech kolorów skóry, z klapką, zamykaną na guziczki, które wyczaiła moja mama gdzieś w szufladzie. Podobno zostały kupione dla mnie do ubranka, jak byłam mała.
Oraz jedna troszkę inna. Rolę guziczka pełni w niej złota pinezka tapicerska. Jak Wam się podoba takie rozwiązanie ? 
Na dziś tyle. Jutro więcej :)
A kolejne już się kleją, tym razem z kolorowymi kartkami.

5 komentarzy:

  1. Cudne! Przypełzłam z wizażu ;) byłabyś chętna na wymianę? Lubię dziwne kolczyki, i chciałabym kolczyki z takimi książeczkami - po prostu dwie czarne książeczki, takie, jak te z czerwoną wstążką...może chciałabyś jakąś grafikę, figurkę albo kolczyki w moim stylu? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są nieziemskie! A oglądając pierwsze zdjęcie nie mogłam się dopatrzeć czegoś, co pozwoliłoby mi ocenić wielkość sekretników ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, poręczne, wszędzie się zmieszczą!
    Ale się napracowałaś.. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze naliczylam 16 pieknych (czyli wszystkie)
    Sekretniczkow!
    Super pomysl!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, one wiele dla mnie znaczą :)