niedziela, 22 września 2013

Mech, Jeżyny i Jarzębina

Jutro zaczyna się jesień. Szykują się długie jesienne wieczory w książką w ręku i herbatką, przeważnie rozlaną przez stado grasujących, rozwścieczonych dzieciaków. Tak na serio jest ich tylko dwójka, ale zamieszania potrafią zrobić za piątkę. Ja do jesieni jestem niemalże przygotowana. Kupiłam już sobie nawet buty, strasznie mi się podobają, ale przede wszystkim wygonie będzie w nich prowadzić samochód, jeszcze tylko jakąś kurtkę sobie zafunduję i będzie Git, Majonez! Jak Wy się przygotowujecie do jesieni ? Szczerze, to mam nadzieję, na Złotą Polską Jesień, która niestety raczej się nie zapowiada, bardziej czuję, że będzie mokro, mokro, morko, a potem spadnie śnieg i ... fru po jesieni :(

A tak w jesiennych klimatach to mam kolejne skręcane bransoletki:

Mech

Jeżyny

Jarzębina

13 komentarzy:

  1. Jeżynowa jest cudowna! ♥
    A ja tam czekam na moją kochaną zimę i śnieg. : ) Chociaż taka Złota Jesień też nie jest zła, ale po ostatnich deszczowych dniach nie zapowiada się na nią. :c

    OdpowiedzUsuń
  2. super bransoletki ;) też czekam na naszą polska jesień, ale 3 tygodniowa prognoza nie pozostawia żadnych złudzeń :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne ;) ta pierwsza najbardziej mi się spodobała

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne bransoletki. Fajnie zestawiłaś te różne koraliki i kolory. Heh na razie zimno i mokro, chociaż może jeszcze troszkę słoneczka zaglądnie - przynajmniej taką mam nadzieję. Pozdrawiam ciepło w mokry i chłodny wieczór.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne, no i mają fajne nazwy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mу relatіvеs all the tіme
    saу thаt Ι aam wasting my time here at net, exceрt I
    knοω I аm getting experienсe all thе time
    by reаԁing thes nіce articles.

    Here iss my web sіte ... web site

    OdpowiedzUsuń
  7. SUPER TE BRANSOLETKI! ZWŁASZCZA JEZYNY MI SIĘ PODOBAJĄ:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne połączenia, bardzo fajnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, one wiele dla mnie znaczą :)