poniedziałek, 9 września 2013

Cykliczne Wyzwanie Kwiatowe - Hasło X

Obiecałam, że we wrześniu powróci Wyzwanie Kwiatowe, tak oto i już gotowe jest nowe hasełko. To już dziesiąte :) Powoli będziemy kończyć wyzwanie, jeszcze kilka haseł i koniec, ciekawa jestem kto zostanie zwycięzcą :) A więc do rzeczy. 
RANKING PO DZIEWIĄTYM HAŚLE:
1. karto-flana - 18 PUNKÓW
2. BrryŚKa-)   - 16 PUNKTÓW
3. Ela - 10 PUNKTÓW
4. Lady Lusia - 8 PUNKTÓW
5. Diana - 6 PUNKTÓW
6. Modrak- 3 PUNKTY
7. Martowe Rękoczyny - 2 PUNKTY
8. maikowa, DIYblog3, - 1 PUNKT

Nowym hasłem jest ...
Powodzenia :)

Czas na zgłaszanie tym razem będzie wydłużony, bo wiem, że nie wszyscy mogą zauważyć nowe hasełko.
Będę do stałych uczestniczek pisać zaglądać na blogi i powiadamiać :)

Zgłaszać prace można do 22.09, głosowanie od 23.09 do 30.09.




1 komentarz:

  1. Fajnie, ze wrocilo :) Podoba mi sie ogromnie nowe tlo Twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, one wiele dla mnie znaczą :)