wtorek, 22 października 2013

Cykliczne Wyzwanie Kwiatowe - Wielki Finał

Ostatni strasznie sobie odpuściłam blogowanie, ale nie wińcie mnie proszę, bo ja jestem kobieta studiująco-pracująca, więc trudno mi się zorganizować, by przysiąść i coś napisać, a jeszcze mniej czasu mam na na wytwarzanie nowości. Dlatego nieśmiało mam nadzieję, że mi wybaczycie i dalej będziecie zaglądać mimo, iż posty będą się pojawiać nieregularnie, co jakiś czas. 
Szykuje się także rozwiązanie Cyklicznego Wyzwanie Kwiatowego, wszystkich haseł było dziesięć. Wszystkie prace były śliczne, parę wpadło mi w oko szczególnie i szykuję dla właścicielek blogowe wyróżnienia. Natomiast co do głównej nagrody, mam problemik. Zobaczcie same:

RANKING PO DZIESIĄTYM HAŚLE:
1. karto-flana - 19 PUNKÓW i BrryŚKa-)   - 19 PUNKTÓW
2. Ela - 12 PUNKTÓW
3. Lady Lusia - 8 PUNKTÓW
4. Diana - 6 PUNKTÓW
5. Modrak- 3 PUNKTY
6. Martowe Rękoczyny - 2 PUNKTY
7. maikowa, DIYblog3, - 1 PUNKT

Tak więc jako, że dziewczyny tak zawzięcie rywalizowały, szykuje się dogrywka, między BryŚKą a karto-flaną !



Hasłem Dogrywkowym jest Chryzantema. Tym razem zasady będą trochę inne. Na wykonanie pracy macie czas do 31 października. Proszę, abyście mi je wysłały na e-mail n.suska@onet.pl (link do postu lub zdjęcie). Głosowanie rozpocznie się 4 listopada, głosować będzie można komentarzami pod postem ze zdjęciami waszych prac. 

4 komentarze:

  1. Praca juz sie robi ;) Ale mi milo i bedzie milo nawet jesli nie zdobede pierwszego miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Twój blog do Liebster Blog Award. Będę wdzięczna za odpowiedzi na pytania.
    http://niebieska-inspiracja.blogspot.com/2013/10/2-naszyjniki-i-wspomnienie-lata-lba.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, one wiele dla mnie znaczą :)