poniedziałek, 18 lutego 2013

Naiwność i nieodpowiedzialność

Kto jest naiwny ?
Otóż, proszę Państwa ja. 
Czemu ?
Bo zaufałam. Tak, mój błąd. Powinnam się już nauczyć, że ludziom się nie ufa. A ja wciąż taka naiwna. W internecie znalazłam śliczną, srebrną tunikę, jakaś kobieta chciała ją oddać. Po kontakcie okazało się, że za przesyłkę chce 33 zł. Tunika była śliczna, więc i tak mi się to opłacało. Z wytęsknieniem czekałam na paczkę. W końcu przyszła. Ale trudno było to nazwać paczką. Torebka foliowa, oklejona taśmą z przyklejoną, wymemłaną kartką z adresem. A w środku, zamiast ślicznej tuniczki, jakaś czarna szmata z pojedynczymi, oskubanymi cekinami. No szok.
Kto jest nieodpowiedzialny ?
Ta kobieta. Trzy tysiące telefonów, jeszcze więcej sms-ów i zero kontaktu z jej strony. Pomyślałam, że może specjalnie ode mnie nie odbiera i nie byłam wcale zdziwiona, gdy odebrała za pierwszym razem jak zadzwoniłam z innego numeru. Usłyszałam "Ojoj, musiałam się pomylić". Taa, akurat. Umówiłyśmy się, że ja odeślę szmatę, a ona mi odda pieniądze. Skończyło się jak na razie na tym, że paczka leży na poczcie w jej mieście, a ona nie raczy jej odebrać. Już nie mam pomysłu jak wyegzekwować od niej zwrot swoich pieniędzy.
Tak to się kończy jak się wszystkim ufa. Mam nauczkę.

A teraz na poprawę humoru pokaże Wam komplecik bransoletek, w kolorze słodko różowym :)

4 komentarze:

  1. Traf chciał, że spotkałaś nieuczciwą osobę.
    No cóż, podejrzewam, że ta kobieta już się po paczkę nie zgłosi. Jak to napisał sławny poeta: "Mądry Polak po szkodzie..." też to nieraz powtarzam, a jednak nie zawsze udaje mi się ustrzec przed nieuczciwością niektórych osób.
    Pozostaje jedynie, pocieszyć się myślą, że wokół nas są również uczciwi i szlachetni ludzie.
    Pozdrawiam:)

    Bransoletki są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne bransoletki ... postrasz ją, że pójdziesz na policję.Poczytaj w necie czy są jeszcze inne osoby oszukane przez nią. Miałam podobną sytuację - byłam na policji i pieniądze zwrócił mi po roku. Ale to była trochę większa kwota.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczna jest ta z kółeczkiem <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, one wiele dla mnie znaczą :)