sobota, 23 lutego 2013

12 000 WYŚWIETLEŃ

Jest mi niezwykle miło, że tu zaglądacie. Z miesiąca na miesiąc jest Was coraz więcej. Dziękuję za wszystkie miłe słowa w komentarzach. Przed chwilą licznik na moim blogu minął kolejną magiczną cyfrę 12 000.
Udało mi się uwiecznić ten moment :)

W związku z tym, że nikomu nie udało się złapać licznika 10 tysięcy, zapraszam do łapania kolejnego.
Tym razem jest to 15 000.
Osoba która "upoluje" licznik otrzyma ode mnie niespodziankę.
Jeśli będzie to więcej osób, odbędzie się losowanie.



1 komentarz:

  1. Gratuluję!
    Jestem raczkującą blogerką i czekam z niecierpliwością na mój pierwszy 1000. Widzę, że przy znacznie wyższej liczbie towarzyszą podobne emocje ;) Pozdrawiam i życzę, aby ta liczna rosła i rosła...!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, one wiele dla mnie znaczą :)