czwartek, 7 lutego 2013

Cykliczne Wyzwanie Kwiatowe

Co powiecie na zabawę ? Wiosna coraz bliżej. Czas wprowadzić weselszy klimat. Dlatego proponuję: 


Zasady:
  • Zgłosić się może każdy posiadający blog. 
  • Zapisy do 14 lutego, czyli Walentynek. 
  • Trzeba podlinkować u siebie banner wyzwania.
  • Co tydzień będę publikować hasło do interpretacji, w dowolnej formie i technice.
  • W każdym tygodniu, trzeba opublikować swoją pracę wraz z podlinkowanym obrazem obecnego hasła oraz dodać zgłoszenie poprzez InLinkz (kto nie wie o co chodzi - wytłumaczę wraz z pierwszym hasłem)
  • To wy będziecie głosować na najładniejsze prace.
  • Wraz z pojawieniem się nowego hasła, pojawi się ankieta InLinkz, w której będzie można głosować przez tydzień.
  • Wygrywa ta osoba, której najwięcej prac, zdobędzie uznanie głosujących.
  • Nagrodą będzie możliwość zamówienia spersonalizowanego Sekretnika.
To co ? Znajdzie się ktoś chętny do zabawy ?

P.S. Jeśli nie zgłosi się pracy w terminie, nie będzie żadnych kar, co najwyżej praca po prostu nie będzie brała udziału w głosowaniu, co się oczywiście wiąże z tym, że w danym tygodniu nie ma możliwości dostania punktu.

15 komentarzy:

  1. wspaniały pomysł :)
    Ja jednak na obecna chwilę nie przystąpię do zabawy... Brak mi czasu, ale będę podglądać:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zaproszenie, ale niestety nie mam czasu ostatnio na nic:( Również uważam, że pomysł jest świetny:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiaty.. nie brzmi to najlatwiej szczerze mowiac a czasu mam mało, mam jednak nadzieje ze nie bedzie kar, jak ktos nie zglosi pracy w terminie oczywiscie uprzednio informujac, wiec niech tam, pierwsza sie zglaszam. ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam też chciałabym dołączyć do zabawy. Zapraszam do mnie na wymiankę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam i dziękuję za zaproszenie - dołączam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje za zaproszenie i zglaszam sie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chetnie wezme udział, tylko musze sie nauczyc jak linkowac banery na blogspocie ;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za zaproszenie, ale niestety choruję na notoryczny brak czasu, więc nie dałabym rady z terminowością.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapisuję się do zabawy, ale nie obiecuję, że co tydzień będę coś wstawiać. Jak moje poprzedniczki cierpię na chroniczny brak czasu ;o)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję za zaproszenie, oczywiście biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za zaproszenie:) Nigdy nie brałam udziału w takiej zabawie, więc chętnie przystąpię.

    OdpowiedzUsuń
  12. Z wielką chęcią i ja się do zabawy przyłączę

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba jeszcze zdążyłam się zgłosić :) Dopiero zaczynam blogowanie i nigdy nie brałam udziału w takiej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy mogę się jeszcze zapisać, proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajna zabawa, szkoda że się spóźniłam na zapisy...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, one wiele dla mnie znaczą :)