czwartek, 15 listopada 2012

Dostałam Coś Ładnego

Tak jak już pisałam, dostałam od Mam i ja paczkę pełną dobroci. 
Z nieukrywaną radością stwierdzam, że zestaw dla mnie jest najładniejszy :P 
Pożyczyłam sobie zdjęcie, bo mi się nie udało tak ładnie ogarnąć całości tych cudowności.
Widzicie ile tego jest ?
Świeczuszki - aniołki są z tego wszystkiego najfajniejsze.
Jak zobaczyłam przydasie to z oczu zrobiły mi się latareczki.
Pudełko zostało przygarnięte przez mamę na leki.
O mydełko była regularna wojna, ale ja wygrałam.
 Także z całego serca dziękuję za ten cudny prezent i zapraszam 3 osoby do kontynuowania zabawy "podaj dalej".

Trzy pierwsze osoby, które zostawią komentarz pod tym postem z chęcią otrzymania ode mnie paczuszki  dostaną ode mnie w przeciągu 365 dni paczuszkę  i po otrzymaniu zobowiązują się zorganizować taką zabawę u siebie :). Tak więc, jeśli ktoś jest chętny to proszę o e-mail z adresem : zozol13@buziaczek.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, one wiele dla mnie znaczą :)