wtorek, 27 listopada 2012

Czuję już świąteczną aurę :)

Grzesio czuje się już lepiej. Wielkie dzięki za wszystkie życzenia zdrówka dla niego. Jesteście kochane.
W Warszawie zaczyna być świątecznie. Choinki, światełka, prezenty i ten przedświąteczny szał w sklepach. 
I wiecie co ? Ha, ha. Będę świątecznym aniołkiem w Centrum Handlowym :) 
Już jestem nakręcona na przedświąteczny przypływ gotóweczki.

Co powiecie na takie kolczyki w klimacie świąt ?
Strasznie mi przypadły do gustu.
Komu, komu, bo mam więcej niż jedne ?

5 komentarzy:

  1. Superanckie, uwielbiam takie klimatyczne kolczyki

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki kojarzą mi się z norweskimi wzorami na swetrach, fajowe! Śniezynki, mikołaje w sklepach to wg mnie straszna rzecz, ale zawsze dla owej osoby jakas kasa, więc może nie jest to takie złe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne kolczyki:) powodzenia jako aniołek:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, one wiele dla mnie znaczą :)