niedziela, 19 kwietnia 2015

Akcja-Reaktywacja i Sekretnik Aerosmith

- Ostatnio tak jakoś nic nie robisz. Żadnych nowych sekretników. Ja nawet nie mam, sekretnika z moim zespołem! 
Taki oto wyrzut, usłyszałam ostatnio od mojej siostry. Lekko zjeżona, siadłam przy biurku i ... faktycznie. Codzienny bałagan taki sam, ale jakoś taki smutny gdy nie walają się pomiędzy nim szczątki okładek i setki pociętych karteczek, gotowych do zszycia. Złapałam za komputer i zaprojektowałam nową okładkę z logo zespołu Aerosmith. Siostra popatrzyła, zaaprobowała projekt i na odchodnym rzuciła - Moje koleżanki też chcą takie sekretniki, więc jeszcze trzy ...

I w ten oto sposób powstało sporo, nowych sekretników. No, bo, co ? Ja, nie zrobię ? Wszystkie wykonane są w czarno-białych barwach, lakierowane na wysoki połysk. Kartek jest nieco więcej niż zwykle, bo aż sześćdziesiąt cztery. Są one również inaczej połączone. Aby wszystko lepiej się trzymało, kartki są szyte oraz klejone dla wzmocnienia, a nie tylko klejone, tak jak dotychczas. Mam nadzieję, że dzięki temu, sekretniki, będą służyć swoim właścicielom jeszcze dłużej.


Sekretnik z logo Aerosmith zawisł już na szyi mojej siostry. 

2 komentarze:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, one wiele dla mnie znaczą :)