czwartek, 4 lipca 2013

Wyniki Konkursu "Wygraj Sekretnik"


Nadejszła chwila, na pstrąga z grilla. Czekacie na wyniki ? Ja też :P
  1. Ninomiya Kazunari
  2. mirosek
  3. Zakątek pełen barw u Eli
  4. mugi-chan
  5. AgulKa
  6. Weronka
  7. Kinga Er
  8. Kamila Springer
  9. Lexie's Art
  10. Patrycja Z
  11. Dalia Klaudia
  12. pastel anxiety
  13. karto_flana
  14. shire
  15. pomieszane-poplątane
  16. Natalia
  17. Milena. *-*
  18. Dośkaa.
  19. Oliwia CHOROŚ
  20. Wandosz
  21. alicjamagdalena
  22. ally.
  23. nomanie
  24. Veritaserum
  25. Malwina G.
  26. Gowinda Wilczyńska
  27. Rozz
  28. MasNubes
  29. Łucka
  30. bb26
  31. sylwiaxx16
  32. bella_helfire
  33. Magdalena B
  34. bananowy szejk
  35. Anna Kozak
  36. NaughtyGirl
  37. Beata Jakubczyk
  38. fuggitivo
  39. TaKreatywna
Bardzo mi miło, że tyle osób zgłosiło się do konkursu. Szkoda, że nie wszyscy dokładnie przeczytali zasady i musiałam kilka osób wykluczyć z zabawy.

Zwycięzcą sekretnika jest ... Numer 32 Bella Helfire. Proszę o kontakt na e-mail :) Całej reszcie dziękuję za zabawę i zapraszam na kolejną, już wkrótce. 

9 komentarzy:

  1. Gratuluję :*

    meandmynailss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę z tej wygranej. Zgłosiłam się pod adresem e-mail zozol13@buziaczek.pl
    ponieważ żadnego innego nie znalazłam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buu... Nie trafiło na mnie :-(
    Ale gratuluję Szczęściarze i dziękuję za zabawę!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja miałam 23 ;) Gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! taka super nagroda :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, one wiele dla mnie znaczą :)